Update

Datum:2008-06-30 Tid:10:54:33
Tordagen innebar filmmys med älsklingen, lite lättfixad mat och sen bara mys. I Fredags var det dag att jobba igen och det gick bra det med, även om kvällen tillbringades med ännu en film och N, vilket innebar att jag kom i säng sent och var trött när jag skulle upp till jobbet på lördags morgonen. Sen kommer vi till helgens stora favoritdag, lördagen. Det var en helt underbar kväll tillsammans med N. Vi var i borås och såg Sex and The City-filmen. Lovley säger jag bara! För jag älskade den. N sa att den var okej och räknade killarna i salongen, tror det var ca 10 till slut... Efter filmen, när vi gick ut ur biomörkret så möts vi av solen. Snacka om att det kändes underbart. Var fint väder även när vi åkte dit och resten av eftrmiddagen och kvällen men just när vi gick ut från bion så kändes allt bara helt underbart. Det var skönt för så har inte resten av veckan känts alls. Älskade att solen värmde, himlen var blå och jag var tillsammans med älsklingen. Åkte hemmåt, handlade lite åt N:s mor innan vi tog oss en liten biltur. Tycker att det är mysigt båda två så vi roade oss med det en stund innan vi åkte hem, kollade på en ny film (bara halva) och sen somnade. Söndagen var en seg dag med slutet på filmen och bara slöande. Jobbade mellan 17-20, vilket gick snabbt men ändå kändes som om det förstörde hela dagen, tänkte ju hela tiden på att snart måste jag ju åka och undrar var klockan är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback