Bloggstädning

Datum:2008-03-16 Tid:10:22:42
Nu har jag bestämt mg för vilka ändringar som ska göras.
Vile få någon struktur på det hela och göra bloggen lite mer läsvänlig.
Hoppas att det är vad som åstadkomms med det nya konceptet (jag vet att jdet inte är nytt utan att jättemånga använder det så det fungerar uppenbarligen). Så här kommer det alltså att se ut.

Måndagar: Veckans Tips. Någon form av tips, kan vara egentligen vad som helst. Alltifrån skönhetstips, smart lösning på ngt probelm eller någon tävling som jag vill tipsa om. En salig b´landning av kategorier med andra ord.

Tisdagar: Veckans Citat. Även det kan nomineras av er. Det kan vara en rolig kommentar, något uttryck eller något känt citat. Förslag är välkommna.

Onsdagar: Veckan Låt. Den låt som är favoriten för veckan.

Torsdagar: Veckans Rätt. Det här är ett försalg på någon smaskig maträtt. Det kan vara alltfrån bakverk, efterrrätt, enklare lunch eller middags förslag. Det går bra att komma med önskemål om vad förslags rätt som ska utses.

Fredagar: Veckans Bild utnämns. Det kan vara vilken som helst egentligen, vill ni nominera någon så går det bra att maila eller skriva en kommentar om detta.

Lördagar: Veckans Personlighet utnämns. Det kan vara vem som helst från vänner till familj till bloggare eller kändisar. Det beror på veckans innehåll och vem som pverkat mig mest ;)

Söndagar: Veckans Planering. Min planering för veckan men det kan även vara planeringstips för er som vill ha lite hjälp på traven.

Eftersom att jag skulle ha gjort det här igår men min dator strejkade så kommer Veckans Personlighet att utses idag också. Bara för att jag bestämde det! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, vilka planer du smidigt för bloggen ;) Jag måste också lägga upp lite mer struktur känner jag. Tappat då många den senaste tiden :/

2008-03-16 @ 11:27:16
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Johanna

Nej men upplägget känns helt oki. Bra mix av lite alltmöjligt smått och gott :D Ärligt ;) Smider förtillfället planer med min blogg. Kommer dock ingenvart så det är lika bra att fortsätt amed pm:et :/

2008-03-16 @ 17:00:54
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback