Effektivitet lönar sig

Datum:2008-03-13 Tid:16:48:09

Det har hunnits med mkt idag och det känns bra. Har både pluggat mer än vad jag trodde, städat hemma åt mamma, fixat lunch och ändå så är dagen inte slut än. N har kommit hit så vi ska snart ut och gå, har hämtat syster vid bussen och hunnit tvätta med. Snart kommer nog mamma med och så ska vi väl äta om ngra timmar. Känns ändå som om dagen varit full med skaer att göra och som att jag hunnit med det mesta. Har dessutom kollat på lägenheter, gjort en anmälan till ett bolag och pratat med en tjej så vi ska åka och kolla på hennes lägenhet. Tror dock att den är alldelles för liten så förmodligen så blir det inget med den men vi får väl se vad som kan finnas. Hoppas på att hitta en hyresrätt och slippa köpa en bostadsrätt men vi behöver verkligen komma närmre universitetet, det är ett faktum. Men vi får väl se vart det tar vägen. Har ett möte med banken med så då kan vi få lite ekonomitips och koll på våra utgifter och göra upp en kalkyl. Synd att man inte har rika föräldrar som kan köpa en fin liten lägenhet och betala hyran så att man hade råd med allt annat kul som man vill ha råd med. Just nu hade det inte varit alls fel, men tyvärr helt orealistiskt. Menmen, det löser väl sig ändå hoppas jag.

Har funderat lite på bloggen och hur jag ska uppdatera men har inte bestämt mig än. Idéer är välkommna så har ni föslag får ni gärna komma med dem. Nu ska jag gå och vara lite social med N tror jag, även om han mest är social med TV:n (cykel på Eurosport).


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad spännande gumman! Skulle vara superskoj om ni kunde flytta närmare universitet :D Då skulle vi kunna gå ut och gå alla 3 och kanske träffas ytterligare fler ggr i veckan :) Hehe jag & Johanna pratade om tatueringar idag och hur spännande det ska bli att se din! Tror även att vi båda blev lite småsugna :P Snart dags för ett Core-pass! Ha en fin kväll :) Pusss

2008-03-13 @ 17:08:52
URL: http://www.alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback