Fönstershopping

Datum:2008-03-16 Tid:15:15:18
Eller vad man nu ska kalla det. Har ägnat en stund åt att kolla runt på Nelly.com Hittade så mkt fint. Inte för att jag har råd eller ens är i närheten av mitt mål med träning & vikt så att jag ska köpa ngt alls för tillfället. Menmen kolla kostar ju inget mer än ångest över att träningen inte gett så stort resultat än som jag vill. Sen kankse det beror på mina orealistiska förhoppningar men det är ju en annan sak. I alla fall så hittade jag både skor, kjolar och klänningar på nelly och jag vill ha alltihop. Har sett en viss klänning från AA som figurerar på ett antal modebloggar och har sett den på nelly innan med och jag vill ha den! Tyvärr är det inget klädsamt plagg på mig just nu så jag får nöja mig med att se den på andra och drömma vidare. Här är iaf lite bilder från nelly på lite av det jag hittade som numera finns på min vill-ha-lista.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback