Fredag & familjemys

Datum:2008-03-14 Tid:19:01:44
Ikväll är det time för mys med familjen.
Alla är visserligen jättetrötta och mer eller mindre på gränsen till att somna redan, utom syster som redan sover.
Jag är dock rätt pigg speciellt efter en skön skogspromenad med föräldrar och N.
Väldigt avkopplande & uppiggande.
Nu har jag bestämt en lunchdate med Evelina på Tisdag efter mötet med banken.
Har fortarande inte hört ngt från bolaget vi mailade igår men det kankse kommer imorn.
Annars så har det varit en lugn dag med sovmorgon, läsning & lite uppdatering över bloggvärlden.
Var med mamma och handlade med, så fick hon lite hjälp och sällskap.
Nu fixar hon emd maten så jag ska snart gå och hjälpa till lite.
Senare blir det mys framför tv:n.

Vad hittar ni på?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad mysigt med familjemys ;) Här hemma blir det mys med lilla lilla familjen, dvs. alex och mig. Ha en toppen helg :D

2008-03-14 @ 19:06:19
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback