Glömska Johanna

Datum:2008-03-12 Tid:10:22:33
Ja, vem glömde sin necessär hemma i lägenheten och saknar därför ALLT? Jo självklart glömde jag den. Där i låga allt som man bara måste ha, sminkborttagning, hudcreme, deo, hårborstar, örhängen, rougeborsten, nagelfil m.m. Så jag var skitsur när jag kom på det och blir fortfarande sur när jag tänker på det. Svärmor vad dock jättesnäll och köpte en deo och en hudcreme så jag klarar min tills jag ska ner på stan i efetrmiddag. Då ska jag nämligen träffa systrarna och besöka tatuerarstudion. Får väl se vart det leder och vad han kan komma fram till. Hoppas att han har många idéer och att vi kan fixa fram ngt snyggt samt att han ahr kort väntetid och att vi hinner göra den nu innan jag åker tillbaka till Örebro och Syster åker till Italien. Det går förhoppningsvis att lösa, uppdateringar kommer var så säkra. Nus ka jag hjälpa N dock, har lagt toning i hans hår så får väl se om jag lyckades eller måste köpa ny färg och göra om det ;) Men det är nog ingen fara, såg bra ut innan han skulle tvätta bort det iaf.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej ush vad trist. Hatar att glömma saker :/ Vad kul att ditt pm gick bra. Fick du poäng på det nu också, eller dröjer det? Förresten, hur långt blev din analys? Och hur många köllor använda du? Ursäkta att jag är nicke nyfiken, vill bara vara säker på att det blir bra och att jag gör rätt. Känner mig dessutom lite oroligt över att de inte nämns en enda källa, varken doktrin, annat rättsfall eller allmäns rättsprincip, i hela mitt rättfall :/ Ha en toppen dag och lycka till med tatuerandet :D

2008-03-12 @ 10:41:25
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback