God Morgon

Datum:2008-03-25 Tid:07:02:00
Kunde konstatera att jag fortfarande inte tycker om att gå upp tidigt men jag släpade mig ju ändå upp så det måste ju betyda ngt i alla fall. Hade dock gärna legat kvar i sägen men då kommer jag att ha svårt att komma upp hela veckan och det fukar ju inte. Alltså sitter jag här och segar en stund innan frukost. Börjar vid 10 idag så det känns väl lite onödigt menmen, har man bestämt sig för ngt så har man. Känns konstigt att det är föreläsning idag, har ju inte varit i skolan på 2 veckor idag så det blir väl nästan 2 veckor då ;) Känns konstigt att börja med det igen, men det kanske går bättre efter vår lilla paus nu (skulle ju pluggat men det blev bara inte så). Ikväll är det dags för ett freepowerdance pass också, ska bli jättekul efter halvdan träning hemma enbart bestående av promenader. Tur att jag inte ska träna nu på morgonen, känner att halsen inte är i bästa skick. Men det har väl rättat sig till tills ikväll.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback