God Morgon

Datum:2008-03-27 Tid:07:38:08
Förlåt för dålig uppdatering igår, men allt bara krånglade så jag gav upp efter ett tag. Det var liksom inte ens kul att försöka. Men min dator är lite som den är med. Det var väldigt trevligt igår kväll iaf, men det blev bara middag & fotboll hos A. Var inte riktigt sugen på att festa hela kvällen när vi skulle upp tidigt idag igen och det var fler som kände som jag. Även om vissa, förlåt gumman, var väldigt sugna på dans så var vi fler som kände att det fick bli nästa gång när vi var mer laddade för det, det blir ju sällan så kul annars. Nu har jag iaf ätit frukost och kollat lite i Cosmo under tiden, N ligger kvar i sängen än. Snart ska vi dock åka in till stan för att ta oss till fastighetsbolaget för att skriva kontrakt & förhoppningsvis få lite mer info om lägenheten. Resten av dagen måste jag verkligen plugga, igår blev det inte mkt eftersom att jag bara somnade hela tiden, typiskt mig. Men nu får det vara skärpning för annars kommer jag ju att vara tvungen att plugga ihjäl mig snart. Inget mer slappande nu inte.

Vad gör ni en dag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback