Hemma i Ulricehamn

Datum:2008-03-11 Tid:19:47:54
Nu sitter vi hemma i N:s kök igen. Inte så längesen som vi var här men det känns ändå bra att vara hemma igen. (Vet att jag kllar allt hemma, men vaddå, det är ju det). Hemresan gick bra, var dock väldigt trött och halvsov en bra stund medan N körde. Mkt praktiskt. Nu har vi fikat, ska snart äta kvällsmat och jag har hunnit prata med Syster & Pappa i telefon. Mamma roar sig på egen hand med kompisarna från skolan. Fick en liten överraskning också, Systrarna har planerat att vi ska tatuera oss under tiden jag är hemma! Inte ngt jag hade tänkt, men å andra sidan så är det ju ngt som jag är riktigt sugen på att göra och som vi bestämt så varför inte?! Ska ta och snacka med dem och sen gå till tatueraren och se om vi kan fixa tid och en skiss. Får väl se hur det blir. Hade dock en tanke på att ta ett hål till i örat, men vi får se hur allt blir. Nu är det dags att äta. Bjuder på lite bilder från vårt lilla Ulricehamn.

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gumman, här är man kvar i Örebro och skiver pm medan nu smider planer om att tatuera dig ;) Jag vill också, har tom kvar pengarna jag fick av min farbror i 18-års present just för att tatuera mig :D Ha det toppen. Många kramar :D

2008-03-11 @ 21:43:54
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Alexandra

Oj oj där ser man! ;O Guuud vad spännande! Ser fram emot att få se tatueringen. Vilka mysiga bilder :) Själv ska man lägga sig nu, både jag o Johanna var ganska ofokuserade på träningspassset idag. Får hoppas det blir bättre imorn, ska iaf försöka somna i tid så jag är pigg imorn. Sov gott! pUSS & kRAM

2008-03-11 @ 23:09:17
URL: http://www.alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback