Jag vill ha!

Datum:2008-03-01 Tid:11:38:47

Det blve väldigt tydligt för en stund sen att mitt habegär för tillfället har ökat markant.
Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!
Det är nya jeans, tröjor, toppar, linnen, t-shirtar, kjol & shorts som efterfrågas men framför allt nya SKOR! Är såååå sugen, det är ju evigheter sen jag köpte nya skor. (Ärligt novermber/december är ju evigheter sen). För att inte tala om hur sigen jag är på en skinnjacka och en vår jacka, det riktigt kliar i fingrararna så mycket vill jag shoppa nu. Men med tanke på min adlibris-beställnings om jag klickade hem i tisdags och att jag ska klippa mig, åka hem och sen har diverse andra saker som jag måste betala så blir det troligen ingen shopping för mig än. Jag får väl vänta. Men snart måste jag köpa nya leggings, inget roligt att köpa dock, samma sak med baslinnen. Hatar det, är ju inte sånt jag vill köpa egentligen utan roliga saker, men sen lär det ju knappast finnas pengar över till roliga saker, suck jag längtar till sommarens löner. Då har jag förhoppningsvis nått en bit på vägen mot målet med tränigen och vikten, kanske kan lyckas med det trots allt, vem vet. Har ju kommit så här långt och det känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback