Kvällspromenad

Datum:2008-03-10 Tid:22:14:12
Det blev en rask promenad i alla fall och den varade i 1 timma så det blev inte så fasligt kort heller.
Var riktigt skön & kall luft ute, lite dimmigt men skönt.
Jag är ju dock lite feg och gillar inte vårt område eller de3 i närheten allra mest så det var till att tirtta sig över axeln och gå med raska steg. Ignorerade ngr skrikade killar och rykte till vid olika ljud, men det gick bra och jag tog mig runt utan problem. Även om jag kände mig förföljd då och då, snacka vara paranoid. Det rä jag bra på.

Nu är jag mitt uppe i min TV-kväll, men det går en film på 3:an så Shark börjar 22.40 ist för 22, så därför hamnade jag här en stund. Ska dock ta och packa snart, har gjort en lista och tänkte börja packa lite så slipper jag allt imorn. Tänkte gå upp lite tidigare och plugga också för jag orkade verkligen inte nu ikväll, mitt huvud var inte alls med på noterna och jag känner mig mest frusen & att sitta i soffan med en filt var ungefär vad jag orkade med. Men om jag kollar igenom rättsfallet, Pm:et & frågorna imorn så är det nog inga problem. Jag kommer ju vara närvarande och förhoppningsvis kunna svara om han frågar något, kanske självmant svara om det är ngt som jag känner mig säker på (det är ändå läskigt att ha fel ska ni veta). Det blir säkert bra, tror att det krävs en del för att inte bli godkänd på det muntliga när de ändå knappt vet vilka vi är. Det får bli ett problem imorn, nu ska jag försöka packa det som går och bestämma kläder för imorn så jag vet vad som går att packa med. Ska bli skönt att åka hem till föräldrarna imorn och kunna gå skogspromenader, slippa göra allt hemma själv och bara umgås med familj & vänner. Har jag tur kankse jag får jobba en dag eller två och kan tjäna ihop lite pengar med. Vi får väl se hur det blir. Datorn följer dock med, så jag ska jobba på uppdateringar bättre än förra gången.  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Uppdateringar låter bra det :D Ha det så bra hemma så hörs vi av. Nej, nu ska jag springa ner i tvättstugan, personligen har jag en hel vecka kvar innan jag slipper sådan saker själv :P

2008-03-11 @ 12:53:09
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback