Läsning & träningsvärk

Datum:2008-03-29 Tid:16:34:57
Nu har jag äntligen läst aklrt, har visserligen liiiite till men jag tror att jag lämnar det för idag.
Nu är jag nämligen väldigt trött i huvudet och känner inte alls för att läsa mer.
Inte kurslitteratur iaf.
Tänk vad bra det hade varit om jag kunde läsa de böckerna lika fort och ändå komma ihåg allt som jag gör med vanliga böcker.
Det hade ju varit underbart, men tyvärr funkar det inte så.
Nu är det bara städningen kvar då och promenad.
Börjar dock tvivla på att jag hinner städa, fixa kvällmat, ut och gå och hinna med att göra mig i ordning innan Johanna & Alex kommer, så det får nog helt enketl bli en vilodag idag. Kan vara bra för mig kanske, har så ont att jag helst sitter still och inte gärna skrattar ;)
Tur att det var en pluggdag idag då.
Kanske ska ta och städa då, så jag hinner allt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha ja precis :)
Tack! Detsamma.

2008-03-29 @ 16:56:37
URL: http://bronzer.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback