Lite motvikt

Datum:2008-03-03 Tid:23:20:19

Har funderat över all skit som jag läst om på flera bloggar. Det har väl knappast blivit missat av någon att folk har en tendens att vara ganksa elaka i denna lilla värld, här är det frågan om regelrätta påhopp. Konstigt nog verkar de flesta rikta sig till populära bloggeskor, som ser snygga ut, verkar väldigt trevliga och precis så där charmiga som jag tror alla vill uppfattas som. Koppling? Som lite motvikt till allt skitsnack och alla elaka kommentarer (har ni inte fått lära er att det är roligare att vara snäll för då är folk snälla och trevliga tillbaka, testa det funkar!) bestämde jag mig därför att skriva detta till alla er som drabbats av dryga och omogna människors påhopp på era bloggar, ni är jätteduktiga och förmodligen underbara människor och det har alltid skrämt andra och gjort dem avundsjuka. Ni får helt enklet se det så. Det här är mitt sätt att säga att jag tycker att ni förtjänar bättre än så! Ingen nämnd, ingen glömd! Tror det hänt betydligt fler än vad jag läst om, nämligen. Keep up the good work girls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback