Lördag

Datum:2008-03-15 Tid:12:17:37
image119
Bild från lundlunds


Idag är det meningen att jag ska plugga och vara ordentlig, ur och gå och så men än så länge har jag inte kommit längre än till datorn. Å andra sidan så är det inte hela världen heller. Skönt att ta det lugnt. N är ute och cyklar/tränar, mamma är ute och går, pappa står i vedhögen och syrran ligger i sängen framför datan hon med. Ytterst tråkigt kan jag ju tala om. Syster ville visserligen åka till Jönköping men hur stor idé är det att göra det vi 1 eller ngt. Kändes rätt meningslöst så det får bli en annan dag. Kanske kan övertala henne att spela lite Singstar med mig sen... Hitta på ngt kul. S undrade om jag ville följa med ut ikväll, har dock inte bestämt mig än. Får väl se. Ska fira alla våra februaribarn sen, så det blir väl efter det isf. Vet inte om jag har råd dock, ska ju tatuera oss och så. Måste ha lite pengar kvar till annat med. Får kankse nöja mig med Påsk ist. Tja. har ju tid att fundera iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback