Lördag

Datum:2008-03-29 Tid:10:57:13
image199
Bild

Det blev sovmorgon idag, var så himla trött. Har noll minne av att klockan ringt, undrar om den ens gjorde det. Oavsett så sov jag längre än jag tänkt mig och dessutom har jag mer att göra idag än jag tänkt också, dåligt kombo. Men jag ska ta och börja med pluggandet ås N kan ta boken och så får städningen vänta. Det hinns med ändå om jag är lite effektiv när jag läser. Måste hinna med ngn form av träning med, även om varenda muskel jag har värker som jag vet inte vad. Boxgympa var jobbigt och förmodligen otroligt bra träning. Funderar dock på om det finns som pass eller om instruktören egentligen bara har ngn annan form av box och la till lite gympa?! Får kolla upp det. Annars kankse jag skulle försöka med det passet till hösten. Nu ska jag hålla mig till dem jag har och försöka att hinna med dem. Blir ju mkt lättare sen när jag bor ngn min från gymmet bara, då kan jag gå på en massa pass och gymma hur mkt jag vill, underbart =) (Visst det kan jag nu med, men nu är det ca 1 mil dit och det kostar en hel del tid & pengar varje gång jag ska ta mig dit). Nej nu ska jag plugga så jag hinenr klart. Får se hur det blir med bloggöverraskningen, tror att ngn sover fortfarande, men det komemr uppdateringar inom ämnet, var så säkra.

Ha en bra dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback