Lunch med Evelina

Datum:2008-03-18 Tid:17:02:59

Min dag har varit helt underbar. Något kall men solen värmde så det var inte så farligt.
Jag har hunnit emd en tur på stan ihop med Evelina och sen en mkt trevlig lunch emd den samma.
Vi avslutade vår lunch med varsin Chocko latte, mums.
Ett väldigt trevligt återseende.
Vi är nämligen experter på att vara överens om att vi måste träffas men har svårt att få ihop det.
Nu lyckades vi alltså äntligen och det var väldigt roligt att täffa min favvotjej igen.
Mkt prat och en hel del skratt.
Blev även lite shopping från min sida, väldigt oplanerat och spontant.

En Kimono från Lindex, i vit satin (med svärmors rabatt check blev det bara 140 kr, helt överkommligt)
En nagellacksförstärking från Depend för mina numera väldigt sköra naglar (har alltid haft fina och långa, hårda naglar innan men just nu strejkar dem å det grövsta, hoppas att det här kan hjälpa till) Kicks 70 kr
En pennvässare till mina sminkpennor (ytterst välbehövligt eftersom att jag brukar låna mammas, lite långt att åka 22 mil för det) Kicks 20 kr
En ögonbrynspenna från Rimmel (eftersom att jag kände för att pröva och länge har tänkt men inte köpt ngn, nu blev det äntligen av) Kicks 55 kr

Kändes inte som om det var mer än jag kunde hatera. Dessutom så var det enbart saker jag tänkt köpa sen innan men inte köpt vilket enligt mig borde betyda att det var väl övervägda köp ;)

Sen jag kom hem från mitt besök i stan har jag hunnit med att följa med N & Svärmor på lunch, underhållt Jennie (en före detta klasskompis) undertiden hon jobbade så det aknske mest kallas för att uppehålla ;) och sen har vi varit och hälsat på mamma hemma. Så hon fick se tatueringen på mig, N kunde hämta sitt vax och så fick vi lite kaffe. Väldigt trevligt alltihop. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men tror att jag ska fixa mina naglar. Sen borde jag nog plugga lite med. Vi får se. Först ska jag nog uppdatera mig lite inom bloggandets lilla värld.  


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilka bra köp gumman! :) Själv måste jag hålla mig från shopping på ett långt tag nu. Har dålig ekonomi så oj oj oj :P Men hoppas på pengar snart när jag kommer igång med min verksamhet! :) Puss

2008-03-19 @ 09:42:13
URL: http://www.alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback