Mycket att hinna med

Datum:2008-03-01 Tid:11:46:39
idag när vi ska ha gäster! Vin-kväll med melodifestivalstittande och ett och annat tilltugg är det som väntar. Hoppas attd et blir trevligt, men vad skulle det annars bli, är ju trots allt våra underbara vänner som kommer. Tyvärr så jävlas allt lite, så vi har inte fått upp hyllan utan det får vänta. Så nu har vi ett irriterande hål i väggen. Annars tycker jag att jag har hunnit med en hel del så här långt. Jag har lyckats diska, fixa Pannacotta & skriva klart PM:et. Eller klart och klart men jag har skrivit det åtminstonde och imorn får jag ta itu med rättning och ångest. Idag ska jag städa och fixa och läsa istället. Ska verkligen anstränga mig för att klämma in en promenad med, det är viktigt. Men nu är det dags för kaffe och sen börjar det väl närma sig tid för att fixa lunch. Kan bjuda på en bild från gårdagens middag sen och kankse en från lunchen om jag kommer ihåg det. Nu ska jag återgå till att vara effektiv och ordentlig.

Kommentarer
Postat av: Josiee <3

va gullig du e! tack så jättemycket för din fina kommentar! vi kanske ses på Borås gator?:)

2008-03-01 @ 11:57:44
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback