Planering

Datum:2008-03-16 Tid:10:51:03
Hur min vecka kommer se ut ät väl inte helt klart än, men så här långt vet jag att följande kommer att ske. Det kommer förmodligen till saker, men det får väl läggas till i efterhand då.

Måndag: Det ska bli promenad och plugg framtills lunch ungefär. Sen blir det lite lunch och att gå på stan innan jag har tid för tatueringen ihop med systrarna vid 14.30. Nervöst värre. Kvällen tillbringas hemma hos N:s familj med min tv-kväll. Design: Simon & Tomas, CSI & Shark.

Tisdag: Vi ska träffa banken klockan 11 och sen ska jag luncha med Evelina, förmodligen på Torgstallet eftersom att det är vi. Kvällen tillbringas hos N med Gossip Girl, promenad & lite pluggande.

Onsdag: Mer plugg, ännu en promenad och kvällen blir förmodligen en myskväll med Elin fylld med glass, prat och tv eller film. Womens Murdur Club ska ses på tv.

Torsdag: Plugga, plugga, plugga. Det ser inte bättre ut än så. Ska hinna med att få lite luft och kankse en tur till Borås eller Jönköping. Det får vi väl se.

Fredag: Plugga, promenera och umgås med familjen.

Lördag: Dagen blir troligen lugn och kvällen hoppas jag på ska bli fylld av fest & roligheter. Det är dock inte bestämt något än så vi är öppna för förslag än så länge.

Söndag: Förmodligen en dag fylld med slappande och inget mer. Vi får se vad som kan händer.

Som sagt så är det en öppen planering eftersom att det mycket väl kan hända att någon annan vill träffas, att familjen hittar på något eller att jag och N får för oss något. Så vi får se vad veckan kan ha att erbjuda utöver det som finns ovan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk, imorgon tatuerar du dig :D Jag vill också!!!! Även jag måste lägga upp en planering inför kommande vecka, men det får bli imorgon eller senare idag. Har dock inte alls mycket planerat. Nej, nu ska jag skirva klart mitt lilla pm. Ha det bäst :D

2008-03-16 @ 11:28:31
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback