Planering

Datum:2008-03-24 Tid:19:02:04


Tisdag: 10-12 Föreläsning, 12-13 lunch, 13-15 föreläsning fortsätter. Under eftermiddagen får det bli plugg & sen på kvällen är det Freepowerdance som gäller.

Onsdag: Det får bli till att börja dagen med ett gympass. 10-12 är det seminarie. Sen hem för lunch och plugg på eftermiddagen. På kvällen ska det bli utgång med middag på restaurang med vännerna.

Torsdag: Klockan 10 ska jag och N till fastighetsbolaget som bygger vår blivande lägenhet för ett möte & för att skriva kontrakt. resten av dagen får det bli till att plugga och på kvällen blir det ett Core-pass.

Fredag: Plugg, plugg & mera plugg. Latinogympa-pass på lunchen och myskväll med N.

Lördag: Det blir väl som vanligt till att städa och plugga troligen. Kvällen är än så länge oplanerad.

Söndag: Plugg, plugg & lite slappande misstänker jag. Får se vad denna dag kan errbjuda. Ska väl försöka mig på ett träningspass med, men jag är inte så sugen på pilates så vi får se vad tjejerna säger.

Börjar med veckans planering från och med imorn efetrsom att det är först då som jag kommer att återgå till en planerad tillvaro. Funkade inte så bra när vi var hemma och inget var som det brukade för att inte tala om att motivationen åkte i botten så att det inte blev så mkt gjort alls. Nu är jag dock tillbaka hoppas jag och tror attd et ska bli bättre ordning på allt. Träning & pluggande är vad som styr men å andra sidan är jag ju student så det är väl som det ska vara på den punkten. Ska bli kul med utgång på Onsdag dock, ett roligt avbrott och mötet med fastighetsbolaget ska bli jättespännande.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback