Pluggpaus med Sofis Mode

Datum:2008-03-03 Tid:13:48:20
Det fick bli en paus i läsandet eftersom jag mest somnade med boken i knät tänkte jag gör ngt annat en stund och fortsätta sen. Kändes rätt meningslöst att fösöka läsa utan att komma någonstans. Sitter och bläddrar i Sofis Mode, är en rätt trvlig liten tidning att fördriva lite tid med och samtidigt snappa upp lite tips. Gillade avsnittet om "Sno stilen" den här veckan när det var tips på att ha färgstarka pumps, jag som precis funderar på att köpa ett par. Sofie tipsar om ett par gula från stevemadden.se men de kostar 800 kr och det har jag så inte råde med. Men när jag kollade på Bianco igår så hittade jag ju en massa fina, tänkte att ni skulle få hjälpa mig att väläja färg. Kan nämligen inte bestämma mig för vilka som är finast. Gillar ju rosa men samtidigt kankse man har mer användning för ett par gula? Usch det är så svårt, tycker inte om att välja men efetrsom jag inte kan köpa båda (om jag ens kan pussla ihop ekonomin till att få råd med ett par så får jag vara nöjd) så måste jag ändå välja. Vad säger ni, Rosa eller Gula, vilka är snyggast och mest användbara?

 
Hjälp mig välja!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gula enligt mig :)

2008-03-03 @ 15:16:04
URL: http://matildafrisk.blogg.se

Postat av: Johanna

Eftersom jag är väldigt svart å grå av mig till klädseln så säger jag helt klart rosa. Men i ditt fall? Nja, jag vet faktiskt inte. Både är jätte fina iaf :D

2008-03-03 @ 18:54:26
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Alexandra

ROSA!! :D Fast hade du väntat dig annat svar från mig? ;) Men de gula var snygga de också, men de rosa tilltalade mig mest. Hur mår du idag? Känner du dig bättre? Pusss

2008-03-03 @ 18:59:28
URL: http://www.alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback