Segt

Datum:2008-03-18 Tid:19:21:38
Idag har jag inte läst ngt heller och min plan har väl mer eller mindre gjorts obefintlig. Känns sådär men jag saknar motivation just nu. Känner mig mest trött och anti, vill shoppa och fika med kompisarna mer än att läsa just nu. Och vem kan klandra mig för det? Hur roligt är det med Hyra och annan nyttjande rätt till fastighet, en tjock jäkla bok på många hundra sidor, känns så inte lockande alls. Men å andra sidan så har jag själv valt det så jag kanske ska ta och ta tag i mitt liv. Är dock inte så roligt som att bara vara och umgås med goa människor =) Tyvärr får jag inga inkomster på det och så vitt jag vet finsn det inga lysande framtidsutsikter inom området. Får med andra ord bli till att ta sig samman och läsa iaf den boken under tiden som är kvar här hemma. Sen tillbaka i lägenheten kan det nog bli en hel del till. Det är bara svårt att koncentrera sig och hitta ngn ro och fokus här. Var lite lättare de dagarna när jag var själv hemma hos mig förra veckan, då hann jag med att läsa en bok iaf. Usch, nu känner jag mig ännu latare. Kankse ska ta tag i mitt plugg lite, men det är inte lockande. Kanske kan bli en stund imorn. Då ska jag fika med Elin men det är efter 4, så jag hinner på förmiddagen. N ska käka lunch med en kompis så jag får väl lite tid själv. Snart dags för Gossip Girl dock, men jag missade förra avsnittet och N har dem på datan så kankse ska se dem senare. Det tål att tänkas på.  

Vad hittar ni på?

Kommentarer
Postat av: M a r i a

tack söta :) kul att du gillar det.. bloggdesignerna lottar jag endast ut för att inte få så stor press på mig :) då kan jag lixom bara göra när jag känner för det och alla har samma chans. annars blir det lite fel om man ska hjälpa vissa men inte andra :P

2008-03-18 @ 22:55:03
URL: http://mariiaa.webblogg.se

Postat av: Alexandra

Miss you!! Själv har jag heller ingen motivation och idag får vi hemtentan, känns inge vidare :( Vill inte! Men det händer en mycker bra sak idag också, wiiiiie! :D :D Var förresten hos läkare igår, fick penicillin för jag hade infektioner i kroppen pga exemen och såren som blivit. Fick även några krämer, så hoppas på att bli bra igen nu! Hoppas allt är bra med dig! Puss puss

2008-03-19 @ 09:39:46
URL: http://www.alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback