Slut på det roliga

Datum:2008-03-03 Tid:23:23:11
Ja, nu är min TV-kväll över och det är dags att sova snart. Har ändå varit en okej dag, fastän jag varit väldigt trött så har jag både varot ute på promenad, haft lite styrketräning här hemma (i reklampauserna, varför slösa tid och ha tråkigt i alla dessa oändliga reklampauser?) och så har jag självklart pluggat en del med . Har väl inte läst exakt så mkt som jag tänkt men det berodde på att jag hade svårt att koncetrera mig ett tag där på slutet, blev lite för trött helt enkelt. Imorn är en ny dag och då får jag ta tag i resterande del av boken smat läsa inför seminariet på Onsdag.

Hjälp mig välja vilka skor som är finast och mest användbara!


Gula eller Rosa?

Nu tror jag att jag ska sova, Sweet Dreams!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback