Söndag

Datum:2008-03-02 Tid:11:04:57
Idag är dagen då jag ska skriva klart mitt PM och skicka in det, vilket betyder att jag alldellse snart ska sätta mig och plugga. Det är också dagen för planering & ett träningspass av något slag, antingen gym eller pilates beroende på om det finns platser kvar. Det är även dagen för vasaloppet vilket innebär att Honey sitter som klistrad framför TV:n, men det betyder också att jag kan låna hans dator (vilket jag gör nu) och allt går mkt fortare och som jag vill =)

Söndag betyder också telefondag, det har blivit så att jag ofta pratar med Mamma & Pappa då och ibalnd även andra- Känns som om det är det enda som händer på söndagar ibland, menmen. Det är trevligt det med. Nu ska jag dock sätta fart med mitt PM för om jag blir klar kan jag ju hitta på något roligare, som att sitta här eller vad ajg nu kan tänkas hitta på.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: isabelle

jättefin design! :D

frågestund i min blogg titta förbi&ställ en fråga :)

2008-03-02 @ 11:11:40
URL: http://isabelleblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback