Tack

Datum:2008-03-25 Tid:16:54:07
image180
Bild

Måste ge alla läsare ett stort tack för alla kommentarer, blir alltid lika glad över att ni lämnat ett litet spår =)

Nu är jag hemma efter föreläsningen. Har till och med hämtat ut min tenta & en uppgift som lämnats in för ett tag sen. hämtade ut böckerna på posten med så nu står hela Gossip girl-serien i bokformat i min bokhylla. N köpte fika till oss med, så nyss blev det en kaffepaus med lite fikabröd. Mums, är verkligen tur att det är träning som står på schemat ikväll. Borde förmodligen träna dubblapass men fick en idé om imorn så jag ska kolla med Johanna, kankse kan bli ett gympass imorn ändå när jag tänker efter. Läste att blogg.se byter plattform också, det var väl för väl. Sista tiden har varit hemsk tycker jag, bara krångel och strul hela tiden. Hoppas att det blir bra nu när det sker lite förändringar.

Hur har er dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback