Tatuering

Datum:2008-03-12 Tid:21:46:18
Nu ska det bli av!
Var och bokade tid för tatuering idag och fick på måndag.
Tror inte att jag har fattat det helt än, det är ju bara ngra dagar kvar.
Hon verkde bra iaf och hon skulle skissa på något tills dess.
Lovar att jag ska se till att ta en bild och lägga in, så får ni se hur det blev.
Åh, det är så spännande och jag är så nervös redan.
Hade ju inte alls planerat det här.
Känns nästan overkliget.
Har ändå pratat om det rätt länge men det kändes ju rätt långt borta eftersom att syster inte hade fyllt 18 än.
Men nu när hon har det och vi får och jag är hemma och allt så ska det bli av.
Roligt roligt roligt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååå så kul. Längtar tills man får se :D Skall det stå "Sisters" i svanken? Har för mig att du pratat om något sådant? Du anar inte hut sugen jag är på att tatuera mig nu. Hade ju till och med bokat tid en gång men bokade av pga att jag fegade ur, typsikt mig :P

2008-03-12 @ 22:20:48
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Johanna

Tack så jätte mycket. Skulle vara väldigt snällt om du ville göra det. Säker på att det skulle hjälpa :D

2008-03-12 @ 22:25:23
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Elin

Men oj Johanna! Roligt roligt, fast jag hade aldrig vågat... Ska vi ses snart? Jag kan typ tidigast tisdag. Förresten, vill du vara med oss på påsk? MAskerad:)... Puss

2008-03-13 @ 21:01:17
URL: http://www.elinochanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback