Tidsoptomist

Datum:2008-03-07 Tid:16:52:51
Ja, det var jag igår. Skulle hinna emd gymmet på morgonen, läsa hela dagen (gärna hela boken, knappast när det handlar om kurslitt, men det hade väl jag glömt eller ngt) och sen ändå hinna med att tvätta & träna ett core-pass på kvällen. Det gick så där, hann långt i boken men inte klart, N fick ta det sista av tvätten för att jag skulle hinna med mitt pass och på passet var jag så trött att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen (vilket innebär träningsvärk idag). Menmen, det mesta hanns ju ändå emd så det var väl okej. hann inte med bloggen dock, men det är sånt som händer och jag tror knappast att någon var speciellt upprörd över det heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback