Tillbaka till verkligheten

Datum:2008-03-23 Tid:20:34:12
image162
Bild

Ja, nu är jag hemma i lägenheten igen.
Körde hela vägen hem så jag är väldigt trött nu.
Men det känns bra att vara hemma igen.
Dessutom så blev jag helt underbart glad när jag kollade statistiken!
Idag har jag haft 109 unika besökare, jämfört med ca 30 i snitt förut.
Tack så jättemkt allihop!
Det är jättekul att ni läser min blogg och jag hoppas att ni hittar ngt som göra att ni vill fortsätta med detta.

Hur mår ni ikväll & vad hittar ni på för ngt?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ringer imorgon kväll när vi kommit tillbaka till kära Örebro. Kanske blir framåt 22 först om det är oki? Saknar dig, så det ska bli kul att ses snart igen! Puss å kram

2008-03-23 @ 21:32:36
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback