Tjejmaffian

Datum:2008-03-14 Tid:14:29:17
Har kommit fram till att det känns jättekonstigt att vara hemma och inte träffa tjejerna. Har blivit så van vid att vi antingen ahr ngn föreläsning eller seminarie och då träffar jag Johanna. Sen är det alltid träning ngra gånger i veckan och då träffar jag både Johanna & Alexandra och sen brukar det vara ngt annt kul som hittas på och då träffar jag dem igen. Nu har jag varit hemma sen i tisdags och inte träffat dem på flera dagar. En skum känsla. Dessutom har jag insett att jag verkligen är hemma i Örebro nu, det är där jag bor. Förut kändes det likadant om allt oavsett om jag var i lägenheten, hemma i huset eller hos N:s familj men det gör inte det längre. Och på ett sätt är det skönt, för det betyder att jag ahr skapat mitt eget hem och min egen tillvaro och det är så man ska göra, det är sånt man gör när man flyttar hemifrån. Jag är nöjd med andra ord. Dessutom har jag två helt underbara tjejer att umgås med, vi förstår varandra, vi tycker om varandra och vi har väldigt kul. Inte alltid överens men det spelar ingen roll för vi är lika bra vänner ändå. Johanna har dessutom tillägnat mig ett helt inlägg, se här. Haha, det var roligt.

Tjejmaffian med passion för shopping, the, kaffe & skor!

image114image115image117

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fint skrivet :D Nu blev jag också glad. Skönt då jag varit allmänt irreterad på allt å alla sedan jag vaknade imorse. Många många kramar

2008-03-14 @ 19:05:29
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Alexandra

Åh du är då för go du gumman! Jag kan bara instämma och jag är glad att jag hittat såna fina vänner som er! Xo xo Alex ;)

2008-03-15 @ 15:11:30
URL: http://www.alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback