Träning, Gossip Girl & Sömn

Datum:2008-03-04 Tid:21:44:27

Efter allt tränande och pluggande är jag helt slut. Löprundan imorses gjorde väl sitt och sen var jag på det sedanvanliga freepowerdance-passet med Johanna, det gjorde mig inte piggare precis. Kollade på Gossip Girl och hamnde här, men nu funderar jag skarpt på sängen trots att klockan inte är mer. Åh, älskar Gossip Girl, det gör jag verkligen. Dessutom kom mina böcker idag, vilket betyder att jag har nästan hela serien, saknar en bok. Men den ska köpas och placeras i hyllan den med, får väl vänta tills dem finns bara. Ska föksöka fundera ut vad jag har råd att shoppa på fredag och hur min budget ser ut. Det får bli ett projekt under morgondagen. Nu måste jag nog sova om jag ska komma upp och träna före seminariet imorn så lär jag behöva ha sovit bra.

Sweet Dreams

XoXo


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska dra mig till säng jag med. Dock så blir det nog liten läsning av Veckorevyn då jag har ett antal nummer som jag kanppt hunnit kolla i. Borde ta en dag med magasin-,sex and the city- och temys snart?! Njuta av lite riktigt tjejgöra? Ses imorgon, receptionen? Puss å kram :D

2008-03-04 @ 22:20:17
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback