Vårtecken

Datum:2008-03-16 Tid:16:25:11
Var ute på en underbart skön promenad förut. Passade på att njuta av vädret och motion samtidigt som jag fick en stund för mig själv. Var väldigt skönt att bara vara och lyssna på lite skönt musik. Blev en rejäl promenad och jag letade efter vårtecken under tiden. Fanns riktigt mkt blommor och kryp och fåglar som kvittrade. Krypen kunde visserligen kvitta för min del. Här är i alla fall resultatet. Ursäkta kvalitéen men det är mobilkameran och den är inte bäst men den funkar.

image122 image123 image124

Kommentarer
Postat av: M a r i a

åg det känns så underbart när man får syn på alla vårtecken :) då känns det som sommaren är påväg på riktigt!

2008-03-16 @ 17:26:19
URL: http://mariiaa.webblogg.se

Postat av: MATILD

Sv: Tack så mycket, det gick faktiskt ganska bra ;D Vilka vårkänslor man får av bilderna ^^

2008-03-16 @ 20:28:08
URL: http://jagmatildah.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback