Veckans Citat

Datum:2008-03-25 Tid:17:03:45
"Den som sa att pengar inte kan köpa lycka visste inte vart man ska handla"
Bo Derek

Här kommer alltså veckans citat. det är hämtat från boken Ebbas stil. Fastnade för det så fort jag läste det, för det är så sant så sant. dessutom tycker jag att det är extra roligt eftersom mamma alltid har sagt att man inte kan köpa lycka, vilket också stämmer. Samtidigt som jag helt klart vet att det går, även om den endast sitter i för stunden. För visst kan man vara löjligt lycklig över ett inköp, vem har inte varit det?! Å andra sidan finns det många med enorma tillgångar som är väldigt olyckliga så det är en balansgång. Men nu ska jag sluta analysera sönder ämnet.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: ååh, vad bra :) M är fortfarande på jobbet, va förbi för att säga hej men han verkade upptagen så jag ville inte störa.. :) Hoppas man ser honom nu när han slutar :)
ha de bra :)

2008-03-25 @ 17:21:26
URL: http://palmquiist.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback