Vin & Melodifestivalen

Datum:2008-03-02 Tid:01:18:12

Det har varit en underbar kväll. Jag kände för att vara fin och göra mig i ordning så det blev en LBD (se nedan), en guldscarves som skärp i midjan och strumpbyxor. Lätt sminkning med röda läppar och håret uppsatt. Kände mig nöjd och fick uppskattande kommentarer från vännerna, så det kändes bara bra. Kanske lite mkt för en hemmakväll, men vad spelar det för roll när man är på ett bra humör?! Det blev grönsaksdipp, naturgodis, Pannacotta med Jordgubbsskivor och Daimchoklad, mums säger jag bara. Det blev också en hel del vin, cider & Öl. alla verkade nöjda och glada när de precis passerade ut genom dörren. Vi har underhållt oss med Postkodmiljonären, Melodifestivalen och Xbox. Sen blev det lite Spice Girls dans med filmande och en massa annat kul, på det hela taget en underbar kväll. Det blev bara bättre när vi kollade in lite olika bloggar och insåg att jag fått en ny design av Sanna! Mailade henne innan jag satte igång med kvällsmat och fixande och innan jag visste ordet av hade jag en ny superfin design som jag verkigen älskar! Tack så jättemkt Sanna!
Nu börjar jag dock att bli fruktansvärt trött och tror bestämt att det är dags att sova om jag ska hinna med allt jag borde imorn. Tyvärr trilskas Ouif.s sida så jag kan inte boka ngt pass heller, får väl se om Alexandra kan tänka sig ett gympass med mig eller om Johanna kan boka åt oss kankse. Det får bli en fråga imorn, då jag kanske även får bilderna från ikväll. Nu ska jag dock släpa mig till badrummet för avsminkning och tandborstning innan sägen hägrar.

Sweet Dreams
xoxo
J


Kommentarer
Postat av: anni

designen var fin! :)

2008-03-02 @ 01:33:20
URL: http://koorven.blogg.se

Postat av: Jennie

svar: haha okej :P då e jag motsatsen men jag tycker ändå de e härligt efteråt

2008-03-02 @ 06:43:18
URL: http://hallon8.blogg.se

Postat av: Junitjej

Snygg blogg du har! ♥

2008-03-02 @ 08:36:41
URL: http://junitjej.blogg.se

Postat av: Johanna

Tack för en super trevlig kväll med god pannacotta å allt annat trevligt man kan tänka sig. Förövrigt så verkar jag ha en dendens att glömma kvar min kamera hos er :P Ses ikväll. Ring om jag ska boka åt dig :D

2008-03-02 @ 10:42:46
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback