Beauty

Datum:2008-05-05 Tid:22:41:34
image317
Resultat av google sökning

Idag har det varit fantastiskt väder och jag har haft en bra dag. Föreläsningen var riktigt bra och jag gillar AHN mer och mer faktiskt... Har hunnit med att handla och ta en promenad med N med. Skulle ju springa men fick enorma blåsor under fötterna igår av de nya skorna så jag tar det imron ist för freepowerdancen och sen får det bli afro på onsdag, tror det blir bra. Blev inte mkt bloggat idag heller, men så är det ibland. Nu ska ajg gå coh lägga mig, seminarie tidigt imorn. Avslutar med att skicka en tanke till min underbara vän Johanna, tror att du behöver det =)

Sov gott alla sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket för omtanken gumman :D Ses imorgon bitti. Ha en fortsatt bra dag :D

2008-05-06 @ 10:46:20
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback