Effektivitet eller?

Datum:2008-05-12 Tid:17:42:43
Idag tycker jag att det känns som om det har vänt och att jag har hunnit med en del men jag är inte säker ändå. Mest för att jag är osäker på hur bra det utkastet jag skrev till inlämnings delen av oppositionsseminariet egentligen är. Menmen, det får vi väl se. Om inte annat så tillbringades förmiddagen i skolan med gruppen då vi fortsatte att föröska hitta en lösning på uppgiften. Sen tog jag bussen hem efter lunch och satte igång med att städa lägenheten, diska & ringa ÖBO om kranen i köket som läckt ett tag. Ringde även Asplunds om nya lägenheten men där var det ingen som svarade så det får bli ett nytt samtal imor ist. Efter det blev det lite mellanmål och nu har jag skrivit utkastet på inlämningen tills torsdag. Så lite vettigt har jag gjort. Ska bli träning, ett samtal till Alexandra och middag med innan jag tror att det får anses vara kväll och dags att slappna av innan jag ska sova. Tänkte se om jag kan hinna kolla lite mer på uppgiften så att jag har koll på allt. Känns som om jag är mer motiverad och lite mer effektiv än tidigare så jag håller tummarna för att det verkligen är så och att det håller i sig. Det är precis vad jag behöver nu. Bästa att jobba vidare.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad effektiv du varit idag gumman! Tänkte slå dig en pling när jag är klar med kvällens bloggande, hehe :P Kollade nyss på "Frusna hjärtan söker kärlek" - det verkade vara ganska roligt, men inget jag kommer följa, men kanske se sådär ibland. Vi hörs snart :) Pussss

2008-05-12 @ 20:04:37
URL: http://www.alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback