Feeeling tired

Datum:2008-05-07 Tid:17:47:34
image326
Bild

Känner mig helt slut för att inte tala om trött i ögonen och seg. Är väl förmodligen för att jag inte är van vid att gå upp riktigt så tidigt längre plus att det har varit mkt ett tag. Tror att jag blir trött av solen med, dricker väl inte tillräckligt säkert. N kände likadant så nu ska vi snart fixa lite kvällsmat och krypa upp i soffan för att kolla på matchen. Blir en vilodag idag, men det skadar väl inte det heller. Mina fötter mår nog bra av det tror jag. Ha en fin kväll. 

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) Jo det är helt underbart väder, klart man blir sugen på glass då :) käkade faktiskt en idag ute i solen.. mums! choklad strut. Hoppas du haft en fin dag!

2008-05-08 @ 18:42:25
URL: http://mariellem.blogg.se

Postat av: Johanna

Ush då låter inte bra alls :/ Tänkt dock att ju sämre dagen är desto bätter kommer det bli ikväll ;) Allt kan ju inte vara toppen hela tiden. Förresten så förstår jag inte själv hur jag hinner allt, men det tål att tilläggas att både sömn och träning blir bortprioriterad. Lägenheten ser dessutom ut som ett bombnedslag, i min mått mätt ;) Ses ikväll :D

2008-05-09 @ 11:24:11
Postat av: Marina

Godmorgon! :)
Fin bild! :D

Ha en bra dag! :D

2008-05-10 @ 10:26:14
URL: http://marinaberglund.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback