Förfest & utgång

Datum:2008-05-10 Tid:10:45:18
Igår var dagen då tjejmaffian var samlad tillsammans med lite annat folk och så skule vi ut, det var planen. Men N mådde inte bra och fick stanna hemma. Jag åkte till Alexandra men var bara med på förfesten för att sen åka hem till min lilla sjukling som mest mådde allmänt skit. Det var hur som helst en underbart fin kväll, varmt, trevligt & avslappnat. Ägnade mig åt att prata med tjejerna, de andra & njöt av underbart sällskap. Stannade ett par timmar tills jag började känna mig rätt seg och åkte hem. Kändes väldigt lagom och väldigt kul, var en välbehövlig kick som inte genererade huvudvärk idag vilket är ett stort plus. Hoppas att ni hade trevligt sen tjejer & killar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback