Formel 1

Datum:2008-05-11 Tid:16:00:07
image333
Bild

Hur kan det vara så roligt och kolla på det? ingen annan som tycker förmodligen men jag och N har tillbringat en stund tillsammans och kollat med spänning på det hela. Hamilton vann inte som vi ville men han blev 2:a och det var bra med...! Nu sitter jag här med ett glas iste och inser att det är dags att planera ännu en vecka. Hur snabbt går inte tiden? För snabbt enligt mig då det absolut inte känns som om jag hinner allt jag borde, mindre F1 kankse, men nu ska jag utarbeta en plan för veckan och sen hålla mig till den. Planeringen är det sällan ngt fel på utan bara min förmåga att se till att följa den, men det ska det bli ändring på nu. Jag måste skärpa mig det här går ju inte, får tänka på hur Johanna & Alexandra är och ta efter dem mer. Hmmm, jag vet att jag har varit effektiv och så, men vart tog det vägen? Ne, dags att göra ngt åt saken och det är väl lika bra att börja nu. Lite mer iste & en stol i solen så ska jag börja med planeringen och därfter blir det dags för lite mer repitition innan det är träningsdags.

Ha en fin eftermiddag och kväll!

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) precis :) men imorn utlovas det omkring 10 grader så det känns mindre kul.. hoppas du haft en bra dag :)

2008-05-11 @ 19:45:10
URL: http://mariellem.blogg.se

Postat av: Johanna

Hej gumman! Hoppas det går bra med pluggandet för min del. Detta kom att bli en liten vilodag, tog en sväng på Skansen istället för att sitta och gå igenom uppgifterna inför oppositionsseminariet :/ Förresten, vet du vem vi träffade på väg till matchen igår, iklädd AIK-tröja? Fredrik Korling faktiskt :D Puss å kram

2008-05-12 @ 15:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback