Lördaskväll = Myskväll

Datum:2008-05-11 Tid:12:36:17
image329
Bild

Igår hade jga och N en liten myskväll. Satt på balkongen och grillade, myste och hade det allmänt bra. Avslutade kvällen med att kolla på Hockeyn på TV, orättvist säger jag bara. Ryssland förtjänade så inte att vinna! Menmen, det är hockey det som kommentatorerna sa. Jag hade det mysigt iaf. Kändes bra att bara vara lite och när det var så fint väder så är man ju tvungen att utnyttja det så mkt som möjligt. Det är helt otroligt hur varmt det är, satt ute i bara en t-shirtklänning till efter 21 och det var fortfarande ljummet ute. Det är sommar det. Imorn ska det dock bli sisådär 15 grader kallare så det bli väl till att klä på sig igen. Uscha, det lät inte alls kul. Är så mysigt att dejta solen vid 3 på den lilla balkongen, är ju nästan så att jag har vant mig vid det nu. Fast det kanske är bra för min ordning och alla måsten om det blir lite regn eller ngt så jag tar tag i saker som att städa. Men ärligt, vem vill städa när det är 25 grader varmt och solen bara skriker på en att komma ut och njuta? Inte jag iaf, det erkänner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback