Nedräkning

Datum:2008-05-09 Tid:15:43:42
För min syster & en av mina underbara vänner (det är det väl båda två) så är det en nedräkning som pågår. Den 25 maj är dagen, dagen då de springer ut på trappan, ut i framtiden & ut i livet. De tar alltså studenten och jag ska vara på plats för att gratta så klart! Har haft ett himla pyssel med vad som är bra presenter, vad som ska hängas runt halsen och allt. Nu tror jag dock att jag har löst problemet, finns ngra detaljer kvar men jag är rätt säker på vad som sak bli present och inte. Att de tar studenten påminner iockså mig om att det var ett helt år sedan jag stod där nervös, glad & förväntansfull. Herregud vad gammal jag börjar bli och vad tiden går fort. Kan inte fatta att det är ett helt år sedan. Tyvär kommer jag inte att vara hemma så att jag får se balen, men jag hoppas att syster & mamma är snälla och tar miljoner kort på båda sötnosarna!

Kommentarer
Postat av: Elin

OHHH, jag blir alldeles varm inombords när jag läser! Jag kan inte fatta att det är min tur nu.. Och ännu märkligare är att det var ett år sen du sprang ut! Det känns som igår! Jag hade så förbaskat kul och jag antar att du hade ännu roligare:) Puss

2008-05-09 @ 20:44:20
URL: http://www.elinochanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback