Planering

Datum:2008-05-04 Tid:16:11:54
Det är lite svårt att planera den här veckan eftersom att jag känenr mig lite osäker på hur jags ka lägga upp min repetition samt att jag inte vet hur mkt tid som ska läggas ihop med gruppen på uppgiften till Oppositionsseminariet, som jag förövrigt hade helt fel om... Börjar känna av att det närmar sig tentan och är alltmänt stressad, irriterad på mig själv & väldidgt nervös. Vet att det kommer bli lite bättre när jag kommer igång och känner att jag verkligen  får gjort saker, men just nu känns det verkligen inte alls kul. Så här ser dock veckan ut just nu.

Måndag: Jogging runda på morgonen, frukost och sen föreläsning i insolvensrätt mellan 10-15 med lunchpaus en timma mitt i. Sen ska jag hem och fundera lite över oppositionsseminariet och anteckna lite vad jag kommer på, diskutera med N och se vad vi kommer fram till. Även kolla igenom skadeståndsuppgiften och skriva ut till tisdagens sem. Och läsa på lite inför det. TV: Nytt läge

Tisdag: Seminarium mellan 8-10, då jag har inlämning. Sen ska jag repetera avtalsrätt och/eller göra oppositionsseminarie uppgiften. Freepowerdance/löpning. TV: Life & Desperate housewives

Onsdag: Seminarium 8-10. repetition av avtalsrätten och/eller oppositionsseminarie uppgiften. Afropowerdance på kvällen.

Torsdag: Gym på morgonen med tjejerna. Oppositionsseminarie mellan 10-12. Sen blir det fortsatt repetition och/eller uppgift till oppositionsseminarie. TV: Lyxfällan & Dirty, Sexy, Money

Fredag: Löpning på morgonen. Repetition/Oppositionsseminarie uppgift. Utång med tjejerna & killarna.

Lördag: Tvättstuga och städning. Repetition & uppgiften. Promenad.

Söndag: Repetition/uppgift. Löpning. TV: Navy CIS

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

Oj vad mycket planer du har, hoppas allt går bra denna vecka :)

2008-05-04 @ 21:00:12
URL: http://mariellem.blogg.se

Postat av: Carro

heej(:
rosa latte, det låter skillat!;) hoppas att den blev god!
ja jag faktiskt riktigt nöjd med klänningen(:
ja det var väldigt kul där nere, men det gick ju inte så bra som du kanske har hört"/
hade bäst
pusskram

2008-05-05 @ 20:55:19
URL: http://carrogustafsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback