Nytt hår, ja tack!

Datum:2008-03-14 Tid:19:30:50
Jag vill ha Stina-Lees hår, Josefins gadrob och Johannas effektivitet. Gärna Kenzas besökaratal på bloggen med och Marias talang för bloggdesign och foto. I övrigt vill jag gärna ha ett långt och lyckligt liv med N, gära bli en duktig jurist med ett bra och trivsamt jobb och ett fint hus med söta små barn. Haha, ja jag kan ju fortsätta drömma. Det är väl inte så jättestor chans att det inträffar men det lite mer realistiska finns väl noterat efter vad jag vill ha i övrigt ;) När jag satt och kollade runt lite förra gången (den som avslutades med mitt inlägg om drömmar) hittade jag den här bilden, tycker den är så fin! Den får avsluta det här ganska orealistiska lilla dröminlägg =)


image118

Kommentarer
Postat av: M a r i a

oj nämen där står ju mitt namn med :) tack söta du1 vad rörd jag blir :)

2008-03-15 @ 03:45:42
URL: http://mariiaa.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback